مهره مار

مهره مار اصل

مهره مار

مهره مار اصل

مهره مار و عملکرد خواص

کارایی و عملکرد اصلی مهره مار یکی از جاذبه های اصلی این محصول است که باعث شده خریداران زیادی رغبت بیشتر نسبت به تهیه این سنگها داشته باشند. علت این امر هم این است که مهره مار نسبت به سایر سنگ های دیگر که در علم سنگ شناسی معروف هستند کارایی و عملکرد بهتری دارد

از جمله این سنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد

سنگ فیروزه – سنگ عقیق – سنگ زمرد – سنگ شرف الشمس  و چندین مورد دیگر که همگی دارای انرژی های مثبت هستند ولی در این میان سنگی وجود دارد که از تمامی این سنگ ها و نگین ها کارایی و خواص بیشتری دارد این سنگ چیزی نیست بجزء مهره مار اصل که از بار میدان مغناطیسی قوی تری برخوردار است که می توان با استفاده از مهره مار به تمامی خواصی که درباره ای سنگ اشاره می شود بهرمند شد.

مهره مار و عملکرد آن می تواند افراد را بسوی پیشرفت های مالی و بهتر شدن روابط عاطفی و موفقیت در زمینه های مختلف زندگی و خیلی از موارد دیگر سوق دهد.

درصورتی که مهره مار همراه شما باشد براحتی می توانید به خواسته های خودتان برسید و تاثیرات شگفت انگیز آن را از همان همفته های اول مشاهده کنید. از مهره مار بیشتر برای جذب انرژی مثبت و افزایش درآ»د و ثروت – جذب جنس مخالف و بهتر شدن رابطه با همسر و چندین مورد دیگر استفاده می شود که تمامی این موارد ذکر شده به واسطه دعای مهره مار و طلسمات مخصوصی که روی مهره مار انجام می شود قابل استفاده و دریافت می باشد.

عملکرد مهره مار به این صورت است که با جذب کردن برخی از انرژی ها و انتقال آنها به صاحبش باعث می شود که مغناطیس بدن تقویت شده و قدرت جذب کردن انرژی مثبت بیشتری را داشته باشد که به این عمل در اصطلاح کارایی مهره مار گفته می شود. این کارایی مهره مار بیشتر برای افراد که از انواع مشکلات در زندگی یا محیط کار خود و خیلی از مسائل دیگر که از آنها رنج می برند کاربرد دارد. با استفاده از مهره مار می توانید به تمامی خواسته خود در حد معقول و توکل کردن بر خداوند برسید.

اگر بخواهید از مهره ماری که دارید بهترین نتیجه را دریافت کنید باید دعای مخصوص روی مهره مار شما خوانده شود و در هنگام استفاده حتما شرایط نگهداری آن را رعایت کنید تا بتوانید بهترین تاثیرات را از مهره های خود دریافت کنید.

تاثیراتی که درباره عملکرد مهره مار به آنها اشاره کردیم همگی با گذشت زمان استفاده صحیح از مهره مار نمایان خواهد شد که اگر شرایط استفاده از مهره مار و آداب آن به درستی رعایت شود مطمئمنا در کمتر از 100 روز تاثیرات مهره مار و خواص آنها شروع به کار می کند و اتفاق های خوب و خوشایندی در زندگی فرد رخ می دهد باتوجه به مطالب اشاره شده باید از نژاد های اصلی این مهره ها استفاده شود تا تاثیرات فراوانی برای شخص داشته باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد